Ledig på onsdag! ;) (hoppas på bra väder)

När man är less på skolan och distraherad av annat, så är det svårt att plugga. Nu har jag även ingen lust att plugga, men jag har lärt mig något nytt. Så jag vet att någonting har fastnat i alla fall.

Nu är det 9 vanliga skoldagar kvar för min del, och efter det... Ja då är det en vecka med härliga dagar och sedan är det sommarlov! Jag vill ha det nu, jag vill ha sommar och mera sommar..!

Nästa vecka kommer våra klasströjor och mina snygga mjukis byxor! ;) Så det längtar vi till och även nu på onsdag, för då är jag ledig och ska sova! och så hoppas jag på bra väder så man kan sola eller något :).

Nu ska jag sätta mig och läsa en bok, som heter "lekrummet" - En kriminalroman skriven av John Connor. Det handlar om en 13 - årig flicka som försvinner, och poliserna måste hitta henne inom 24 timmar. För efter det är fallet räknat som en mordutredning. - Det är en spännande bok, och jag började läsa den för länge sedan.. Men jag har typ inte haft tid att läsa "tack vare" all skola. Men nu ska jag läsa klart den :)
Av mig får den 5 stjärnor :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0