Life Is a highway

Nu har jag just kommit innanför dörren (nästan) och det gick inte så bra att sälja idag eller igår :(. Men jag får försöka nästa helg I guess.
Jag är på ett sådant underbart humör idag ändå! Jag var ju på kulturnatta igår och fick träffa folk som jag inte träffat på ett bra tag, och då så spelade dom låten "Life Is a highway - Rascal flatts" - And Its soo true. Jag fick världens rusch när jag fick träffa alla, och jag var så glad! Dom spelade även "800° - Ebba Grön" Som jag stod och sjöng med Ämmäh :D Sjukt kul!



Så nu sitter jag och ska försöka fixa min nya header, men det går inte så bra.. Men det ska funka :P
Nu ska kämpa på lite till med den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0