Look in my eyes, you are beautiful

Nu har jag kommit hem från skolan, dagen har gått snabbt and i loove it ;) För imorgon är jag LEDIG som är så sjuukt härligt :) Sedan är det typ helg x]
Den kommer tyvärr gå snabbt :/, men det skiter jag i, för glädje och kärlek kommer det att va :D Så vi ska inte deppa över det :)

Idag så har jag sytt klart min korsett, och alla frågar varför jag har sytt en korsett. Då tänkte jag säga det till er: Att det är för att det är ett svårt jobb, och om jag skulle göra ett snyggt arbete osv. Så skulle hon höja mig till MVG, och det skulle ju inte vara helt fel ;) Har fått någon kommentar över att den såg köpt ut, som jag själv inte riktigt kan hålla med om.. Men jag är nöjd :) Därför ska ni få en bild på baksidan av den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0