Mary kate olsen

Nu har jag vaknat, fråga inte fan vad jag gör uppe såhär sent. Jag är så jävla förstörd (ursäkta mitt språk). Idag ska typ alla uppgifter in, och det gillar vi inte alls! Men igår så var det RIX FM ös vare, och jag hade så fruktansvärt kul! Jag tror att jag är lite sliten från det ;) Behöver bara få lite kaffe så ska det här lösa sig ska ni se.

Idag är det Yran, gaah så kul :D Sedan ska jag ju va med Fia, träffa andra vänner osv. Ja på tal om vänner, SJUKT många jag fick träffa igår! Tack för alla ni som jag fick träffa :D Men, ja back to the substance. Fia ♥ Mig hela helgen, och så kommer nog Maja förbi hoppas jag! Jag fick ju träffa henne igår :blush: Sjukt mys, det var första gången när vi skulle köpa sockervadd. Nästa gång när vi kom längst fram ;)
Jag hade Nathalie på axlarna en låt och så hade Julia henne på axlarna en låt. Men det var ju väärsta tajmning! Det var ola som var på scen och sjöng "Unstappable" och "Natalie" Shiet vad vi sjöng och hoppade :D

Nu måste jag börja plocka ihop alla mina saker och cykla till skolan fyfan.. Herrå

En bild på Mary Kate Olsen - Hon är så sjukt vacker



Kommentarer
Postat av: Natta

Feeett najjs ;)

2010-05-28 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0