Regnbågens sken

Nu har jag och syrran nyss varit på stan i 5 och en halv timma! Sjukt ont i benen har jag, men det är det värt :D Jag fick träffa massa folk som jag inte träffat på evigheter, men en speciell person: Elin, asså saknaden efter henne har ju varit total! När jag kramade henne idag på kulturnatta, var jag så glad att jag ville gråta.. Tårarna ville bara rinna, men jag kunde inte gråta där (A)

Vi åt massa skräp på stan, så jag mår typ dåligt nu X) Jag har i alla fall, sjukt ont i magen! Jag åt.. Pommes meny, klubbor, en halv glass, en milkshake, godis rem.. Vet inte ens om jag har ätit mer haha!

Nu så ska jag och syrran bara slappa en massa, men nu har vi... Helgen att se frammemot ;) En hel helg med Fia och sedan Yran 2010! Vi alla hoppas på bra väder nu, det får inte vara skitväder! För då kan jag inte ha outfiten som jag tänkte (A) Och det skulle ju förstöra allt!

Aja, Pussar på alla underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0