Skolan

Sitter nu i skolan och hade just ett prov, blä på det. Vi fick typ håltimma nu, så jag tråkar som bara den.
Sedan har vi So och lunch, No (prov) och Matte. Sedan slutar jag :) Sedan så måste jag hem och plugga ytterligare, inte najs :P


Världen behöver bara se ned på mig..
Jag är liten och behöver stöd..
Och glöm inte hungern som man kan se i mina ögon..
Mina slita kläder och smutsiga händer..

Mina drömmar är stora..
Men ingen kommer uppfyllas..

Jag är lika meningslöst som ett tomt papper..
Utan ord och utan mening..

Lev ditt liv, och var glad för att du är du..
För ingen kommer kunna ersätta din plats i livet..

©
Anneli Persson (Tankar, inte så mycket mer.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0