Skönhetssömnen

Jag vaknade ur min skönhetssömn för en timma sedan, jag har just duschat och vaknat till :). Igår när jag somnade kunde det inte bli så mycket bättre! Jag somnade snabbt och sedan när jag vaknade av mitt första alarm så kände jag att jag verkligen hade fått sova ut, mhmm.
Nu ska jag koka en Te kopp och bara ta det lugnt, innan jag ska cykla till skolan. Asfalten är blöt efter gårdagens regn, och himmelen är grå. Men för mig är dagen solig och asfalten är torr. Jag är sjukt glad idag :D

Idag har vi nog bara härliga lektioner, dock lite stress. Men en dag som den här kan inte förstöras (antar jag) :). Imorgon är jag då ledig, ååh så underbart!! Sedan är ju veckan nästan slut, och då är det YRAN 2010 och en helg hos Fia! Det kan inte bli bättre nu :D Åhh!

Nu får alla ha en underbar dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0