Sliten Krigare

Igår så kom ju syster min hem, och vi var ute, såg film och så la vi oss.. Typ :) Väldigt kortfattad eftermiddag, men jag vet faktiskt inte vad vi gjorde, eller.. Vi satt vid datorn :D Haha, härligt tidsfördriv!
Idag så ska ju vi två till kulturnatta, vi får skjuts av vår far och sedan ska vi hänga med mina vänner :). Det kommer säkert bli en hel del rusch - Springa hit och dit - som förra året (hehe, my bad) (A).
Nu, så har vi typ nyss vaknat. Jag vaknade dock inatt av att jag slängde ner mobilen, och den låg i mitten av rummet? Helt randome... Jag fattar inte ens hur jag lyckades med det? Eftersom att vi har loftsäng och att jag låg inträngd mot väggen. För först så var det en smäll, så jag måste ha kastat den i väggen först. Innan den landade på alla kuddar på golvet :) (Intresseflaggan vajar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0