Snacka om träningsvärk

Nu är jag äntligen hemma och jag har fått duscha, sjukt härligt! Jag har cyklat hela helgen, överallt och det känner jag av nu :) Jag ska snart lägga upp mina böcker som jag fick på en hylla bland mina andra böcker, och kanske läsa lite grand. Jag längtar till att få börja läsa min boksamling (såå inte likt mig!) Idag är det ju mors-dag, och jag har slitit som en gris! Vad har ni gjort / ska göra för eran mamma?

Jag vaknade halv 10, åt frukost och packade väskan, kl 12 cyklade jag från böleäng till tomtebo i spöregn.
Sedan gick jag med massa sopor, jobbade och efter det cyklade jag till innertavle och städade 2 bilar med Julia, och så cyklade jag hem till mig :).
Jag behöver även plugga till so:n idag, men eftersom att det är mors-dag så måste jag ju såklart fara förbi mamma!

Nu väntar jag på att pappa och karistha ska komma hem från Ica Maxi, så att jag kan få i mig lite näring. Så att jag sedan kan gå förbi min mammi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0