ThaPersson.blogg.se - THATS me, and nobody els ;)

Okej, jag ska göra detta simpelt för mig :). Jag har ju en blogg som heter "blondinsmurfen.blogg.se", men jag känner att namnet inte har någonting med mig att göra. Så det kändes fel, och nu så har jag bara skaffat en ny blogg, där jag kommer börja blogga istället :). Som en ny start men ändå inte, ni ser att jag har samma design och allt och det är för att folk ska känna igen mig. Jag ska smått piffa till min header. Bara fixa det där lilla extra, jag vet inte om det blir i helgen eller om det blir i veckan eller så. Men småningom om blir det :)!

Ja, nu har jag just sett Alvin och gänget med syrran :), sjukt härlig film! Den var rolig och får faktiskt 5 stars av mig och syrran :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0