Visste inte att man kunde dricka upp sina känslor

Nu har jag än en dag varit hos mamma, det är tredje dagen i rad nu. Imorgon är det torsdag, vilket betyder: En låång dag, med massa lektioner. Men om jag har tur går den snabbt, och det hoppas jag verkligen. Jag hoppas också på bra väder imorgon när jag ska cykla hem. Sedan hoppas jag på _ _, top secret ;)

På fredag efter skolan så ska jag och fia cykla till Yran och efter det ska vi hem till mig, för att tvätta och äta middag. Sedan ska vi hoppa på cyklarna igen och cykla hem till henne :) Awesome! Att få cykla långt med henne :)

Nu sitter jag och ritar på bilden, och inte så mycket mer. Musiken är på, en lista som jag alltid lyssnar på :blush: Jag är i stort sätt frisk, så det blir väl nästa vecka då man ska komma igång med träningen? Ut och jogga 2 gånger i veckan eller så. Men man lovar sig själv för mycket ibland, tyvärr..

Gah.. lukten förföljer mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0