When it was good

Nu är det torsdag, ingen höjdare tyvärr.. Jag har ont i ryggen och är trött, tankespridd och mer ont i ryggen. Jag gjorde klart arbeten igår *woho* Hälften klar! Men var det värt? Önskar att jag verkligen kände det själv..



Jag vet inte vad som händer mer, än skola och plugg. Kommer inte hinna så mycket mer, eftersom att stort sett alla arbeten ska in imorgon. Men det går bra, för jag är nästan klar med allt.. nästan..

Humm.. Jag känner mig som en glädjedödare, för just nu klagar jag bara på bloggen känns det som. Det vill jag verkligen inte, jag måste sluta med det.

Gaah, jag behöver mera pengar :( Helt sjukt vad jag betalar till skolan just nu.. Jag har betalat/köpt och ska betala/köpa:

# Klänning - 200 kr
# "Festen/balen" - 100 kr
# Klasströjorna - 679 kr

# Klackskorna som jag hittade - 200 kr
# Gel naglar - ca, 160 kr
# Idrottsdagen - 30 kr



Total summa: 1369 :-

Sedan så vill man ju ha så mycket mer till sommaren, som en ny bikini och nya sommarkläder. Jag tror inte ens att jag kommit ihåg allt jag ska/har betala(t). Det kursiva har jag inte betalat än.. 390 kr, sedan nu i helgen så kommer jag vara hos Fia. Så då kommer jag inte kunna jobba, och inte tjäna pengar :/. Funderar på att ändå jobba på lördagen, om vi kan cykla hit till mig och sälja. Sedan cykla vidare till yran eller något, men det är bara om jag orkar ofc.

Nu måste jag äta frukost, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0