Yran med fia - lördag

Nu har jag sovit över hos fia en natt och så har vi ätit frukost, jobbat och läst lite magazines ;) Vi ska alldeles strax fara till yran och titta på dem som spelar :) Vi var ju förbi där igår och tittade, najjs vare och man såg en hel del.... Igår så satt jag och Fia och pluggade och snackade en massa, jag menar "hur mycket har man inte att säga efter att inte setts på en månad?". Så hon har hjälpt mig att plugga till SO provet och så har vi snackat droger. (som hon ska ha prov på) Vi satt och tjockade oss, vi åt maaassssaaaa gott men ja.. :blush: Feta som vanligt :)

Aja, nu ska vi hoppa på cykeln och fara till yran, och så ska jag ringa Joakim som ville följa oss! Så jag bloggar imorrn :) Men ja, vi har FETT kul!!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0