Bad ;)

Flurkmark

Jag är fortfarande i Flurkmark och nu har alla alldeles nyss dragit hem. Vi dunkar musik och ska strax lägga oss i sängen och dega ännu mer. Vi la oss kring 05.30 igår och jag sov som en stock till 13.15.
Igår så åt vi tacos och det var jättegott! Även om jag åt det i fredags med så var det gott :blush:. Sedan såg vi på skräckfilmer. Vi såg på: Instängd, Mirrors, Stay alive och Drag me to hell. Sedan skulle vi gå till luckan, en lucka inne i skogen uppe på en kulle. Där jag och Julia varit förut och filmat. Men den var tyvärr igen svetsad. Det var inte kul alls! Men det var  kul på vägen hem, det var så halt att man kunde glida hela vägen hem typ! Det var nästan nedförsbacke hela vägen. Sedan så satt vi i glashuset och var allmänt jättetrötta. Så vi misstolkade typ allt och allt blev plöttsligt jättekul när vi hade jätte tråkigt :blush:.

Sedan när klockan slog 05.30 la vi oss i sängen och sov. Några drog vid 10 och jag märkte ingenting. Sedan så hade folk stått och pratat och skramlat och jag hade inte vaknat. Jag brukar vara lättväckt, så det var riktigt skumt! Saknade dock en massa folk som Felix, Ämmäh, Valdemar och Anton. Tyvärr så kom inte dom av olika skäl, det var synd!

Idag så ska vi typ dega, sova, se film, dega, sova, äta och se mer film och sedan sova. Nu ska jag vara social med Julia, jag skriver mer ikväll/Imorgon på morgonen. Puss!

(Gammal bild ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0