Det här är jag


Mitt namn är Anneli Persson, jag är 16 år (är född 94-02-27) och har bloggat i över 3 år (på 3 - 4 olika bloggar). Jag pluggar på Yrkesgymnasiet till Rörmokare och jag tycker att det är grymt kul.

Jag är 164 lång (eller.. ja kort) har storlek 37 på mina fötter. Älskar skor, kläder och smycken. Men jag är inte speciellt insatt i mode egentligen. Jag klär mig i det jag tycker är snyggt och bekvämt. Sedan om det är "modet" just då, så är det ju så ;). Sedan bloggar jag ju om mina åsikter om modet!

Jag bor på Tomtebo i Umeå, trivs väldigt bra här. Men jag längtar tills jag får flytta hemifrån. Till ett eget hem, ett eget liv - eller något liknande.

Jag är en människa som knappt klarar av att vara ensam. Det går bra en, två dar. Men sedan måste jag träffa någon (som inte bor hemma). Jag vill träffa vänner eller bara se annat folk. Det är väl också därför jag trivs väldigt bra på stan, det är nytt folk nästan hela tiden. Mina vänner gillar att fara ned på stan så att jag kan träffa dem osv. Men just nu är jag ändå lite less på att vara med massa folk. Max 10 pers, annars blir det för mycket.

Jag har en kille som jag snart varit tillsammans med i 2 månader (10-10-10). Jag är väldigt lycklig över att ha honom! Han är den finaste som finns. Har aldrig haft någon vid min sida som bryr sig som honom.

Jag älskar att sjunga och spela gitarr, även om de flesta stör sig på att jag sjunger hela tiden. Men jag kan göra det utan att jag tänker på det! Jag har skrivit egna sånger och har spelat gitarr i.. 5 år snart? Dock kan jag inte säga att jag är speciellt bra på antingen sång eller gitarr. Men jag sjunger och spelar för att jag tycker att det är kul!

Sedan så skriver jag en hel del, för att jag älskar att skriva! Jag skriver just nu en bok som heter "Kärlekens sista ord" som jag började skriva på i 8 - 9, kommer inte riktigt ihåg. Jag har skrivit en massa dikter och skriver fortfarande, det är verkligen kul att titta tillbaka på dem ;). Sedan så skriver jag då låttexter (som jag skrev ovan).

Min familj, är ganska komplicerad om tänker efter. Eller inte själva familjen, utan mitt familjeträd. Mina föräldrar skiljde sig tidigt, sedan skaffade båda en ny och fick barn. Skiljde sig och nu är pappa gift med en tjej som heter Karistha och mamma är singel. Har då en lillasyster som just fyllt 12 på pappas sida och en lillebror på mammas sida som också ganska nyligen fyllt år, men fyllde då 7.

Jag älskar djur, dock är jag allergisk mot katter. Det är inte speciellt kul, eftersom att katter är jättefina! Men vad jag älskar mest av allt är faktiskt hundar. Men det är väl inte så svårt att gissa. Sedan gillar jag också ödlor och hamstrar. Men skulle jag köpa ett djur, skulle jag utan tvekan köpa en långhårig chihuahua.

Vill ni veta mer, så fråga bara ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0