Det kanske inte är rätt att skriva det här men.

Anonym: Jag försökte några gånger, mer orkade jag inte. Imorgon kommer jag vara där, där allting började, och där jag antar att det nu också slutar. Jag känner mig så långt ner att det inte finns någon mening att klättra. Jag vill inte lägga det på dig men undrar bara, känner du att du har försökt?

Svar: Helt ärligt så har jag känt att jag har försökt - Ja. Men det var svårare än jag trodde, jag ville börja igen där vi slutade - Fast som vänner. Jag har känt att när jag skrivit till dig, har det bara känts som om du velat stöta bort mig. Inte vilja börja på något nytt. Det är därför jag har gett upp.. Jag har inte känt att jag fått någon respons, då är det inte värt att fortsätta kämpa för en vänskap. För lyssna hur detta låter:

A: Hej, hur är det?
J: Det är väl bra, hurså


Ja, jag vill veta hur du mår? Hur du har det och vad du gör. Men det känns helt fel när du svarar "Hurså". Men eftersom att du ändå inte vill försöka - Varför skriver jag då här och nu? Om du skulle kunna tänka dig att försöka så vet du vart du når mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0