Du gör min dag!

Riktiga vänner

Riktiga vänner är de som alltid finns där för en. De som stöttar en och torkar ens tårar. De som inte sprider rykten och inte ljuger. De som kan säga vad de tycker och inte hålla tillbaka något. De som håller hemligheter för sig själv och kan lyssna på en när man har något viktigt att säga. Riktiga vänner är som syskon. Här är mina syskon:



Fia: Helt klar en av mina allra bästa vänner! Hon finns alltid där för mig när jag behöver henne, hon är villig att lyssna på mig även om jag skulle ringa mitt i natten. Jag har känt henne i 2 ½ år, och redan första stund kändes allt så bra! Vi har alltid kommit överens och även om vi inte träffas så ofta så är allt som vanligt varenda gång jag kommer. Vi snackar om allt som hänt under tiden vi inte träffats och ja, teet och myskläderna. Underbar är hon, och jag skulle offra allt för att inte tappa henne!



Julia: Ja, vad ska man säga. Jag känner mig verkligen som en i familjen där. Ditt andra syskon, din andre hälft. Kändes som om vi gled ifrån varandra där ett tag, men aldrig att jag låter dig glida mig ur händerna! Du är en av de bästa! Även om vi smått bråkat inser vi att vi inte kan vara arga på varann. Du är också den som alltid finns där, som alltid lyssnar och ja! Du är som min syster, vi måste börja umgås mer. Alla minnen vi har, dom kommer alltid att finnas kvar. Men skapa nya minnen det måste vi! Dig har jag också känt i 2 ½ år, men känns som hela livet!



Ämmäh: Ja Ämmäh, systra mi.. Vart ska man börja? Du har verkligen torkat mina tårar, flera gånger om. Du känner mig från insidan och ut. Det finns inte något som jag skulle hålla undan från dig. Inte någonting. Du har varit min klippa i vått och torrt och stöttat mig när det varit som jobbigast. Vi måste helt klart träffas mer, klarar inte av att förlora dig! Även känt dig i 2 ½ år!



Danni: Min sötnos! Så många minnen på så kort tid! Jag har inte alls känt dig länge, men snacka om att vi har hunnit med massor. Pratat om allt, varit där för varann. De gånger jag är med dig är jag lycklig. Jag kommer alltid finnas där för dig, no matter what! Jag älskar dig och det vet du, släpper aldrig taget!



Mouse: Broder kanske man ska säga? En av de ärligaste personerna här på planeten? Han finns då alltid där för mig. Han är verkligen den som alltid är 100 % ärlig och lägger ned massa tid på de han bryr sig om. Jag uppskattar honom jättemycket och han är en av dom man inte vill förlora!



Sedan finns det flera man önskar att man kände bättre och så. Dock skulle jag kunna skriva om så många fler! För gud så fina vänner jag har! Älskar er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0