Du är musiken i mig

Caféstation

Har just kommit in till stan, och satt mig på ett av de mysigaste Caféerna i Umeå. Där det är bra servis, lugnt, mysigt och billigt. Jag har alltid gillat detta café, men jag tror för att det är så simpelt och att jag har så bra minnen här ifrån. Priserna spelar ingen större roll för mig. Är fikat gott och så, gör det inget om det är lite dyrare. Då får man ju det man betalar för. Dock är jag allergisk mot de caféer som är dyra, goda och har jättedålig servis! Då vill man ju inte fika där, And that's it!

Idag så ska jag då vara på stan med Fia, sedan ska hon och hennes mamma göra några ärenden på banken. Efter det ska vi hem till Fia och äta middag och så ska Fia på Basketträning. Jag följer mer än gärna med och tittar såklart, när jag kan sitta där och ta det lugnt. Medans hon springer runt efter en boll och svettas. Fair enough :D

Vädret idag är ju underbart! Solen skiner massor och det är inte för kallt ute. Men jag saknar snön! Den hade gärna fått vara här. Åh, det är ju världens slalomväder! Det skulle ju vara helt underbart att åka slalom i det här vädret! Usch så sugen jag blev nu, ge mig massa snö, bra väder och någon som vill följa till ett mysigt ställe att åka slalom på :blush:.

Justja, när jag satt på bussen på väg till stan så spelade busschauffören musik. Lugn musik som faktiskt påminner om julen. Men just nu tycker jag att det mesta påminner om julen, för jag vill ha jul nu! Jag älskar julen och i år kommer jag fira med pappa. Vart vet jag inte, men kanske med släkten? Det skulle vara underbart!

Aja, nu har jag babblat på alldeles för länge! Nu ska jag vara social med Fia, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0