Du gör min dag ♥

Nu rusar glädjen i kroppen och jag kan typ inte sitta still! Julia sa att hon hade tråkigt och jag sa direkt att jag ville att hon skulle komma över :blush:. Underbart! Så Julia min sötnos kommer över! Har saknat henne sjukt mycket och nu kommer hon över! Kan tyvärr inte ladda upp någon bild nu, vet inte vad det blev för fel på blogg.se. Men aja, ska hoppa in i duschen och fixa omkring lite här :).

Jag var ju på loppis idag i 3 timmar. Stod helt still och frös, det var inte alls kul. Sedan så sålde jag ett plagg, ETT PLAGG!! Det kändes inte alls värt.. Men det var många som ville köpa, som var lite större än mig. Så dom kunde ju inte ha kläderna.. Eller lite, vissa var säkert dubbla mig - om inte mer. Så när dom tog upp tröjan och skulle se om den passade, var det typ baby storlek x).

Aja, nu måste jag fixa lite här! Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0