Fall

Dags?

Nu börjar jag bli trött, men det kanske inte är riktigt dags att lägga sig än? Jag kommer ändå inte kunna somna än och det suger. Men dagarna är inte tunga på praktiken, jag har ju så sjukt kul! Så man kanske bara borde hitta en lämplig tröja att ha på sig imorgon under alla kläder? Sedan är jag som klar.. Arbetskläderna och verktygen ligger på golvet och väntar på morgondagen.

Idag så behövde jag ju ta bussen till Ålidhem för att få skjuts. Men not tomorrow eller någon annan dag. Nope, jag har fått fixad skjuts utanför dörren. Underbart! Ja.. Jag bara babblar på för att jag kan just nu känns det som. Men imorgon är det grabbarna och jag igen! Massa arbete väntar, säger godnatt nu! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0