Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Besök

Idag var det sista dan på praktiken, tyvärr. Folk frågade om jag skulle stanna längre eller komma tillbaka och jag sa att den kan hända att jag får vara där 2 gånger i veckan. Man fick se lite leenden då :blush:. Fick höra att jag varit duktig och att dom har haft kul under tiden jag varit där. Idag blev det tyvärr inga bilder, batteriet dog. Typiskt! Sedan blev det inte max heller, men glad är jag ändå! För jag blev bjuden på droskan istället ;). Vi har bara gjort massa små jobb idag. Men kul har jag haft!

På kvällen sa jag att jag tyckte att Jocke skulle komma över. Klart han kom! Vi drog till Ug och spelade biljard, pingis och air hockey (eller vad det nu heter). Ja, jag hade kul! Har inte mycket att säga, är trött. Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0