Man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag var ju hos Tobias när de hade deras lilla musik stund. Det fans en tjej där, som var helt sjukt grym! Hon var sjuk på gitarr - önskar att jag vore lika bra som henne. Hon var totally awesome och hon spelade lite Håkan Hellström då jag insåg att jag missat en jättefin låt med honom! Så nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och så. Den texten som hon sjöng så tydligt - som hon hade fastnat för - fastnade jag också för!

Jag vakna upp och höll om en dunk gin.
Men i drömmen jag just drömt, höll jag om dig.



Underbar text! Ja, hela hon var chill och hon påminde om Kirsti. En tjej som nu flyttat till Kina, jag saknar henne så sjukt mycket! Det var verkligen en typisk Kirsti, kunde inte sluta tänka på henne när jag var i samma rum som denna tjej. Sjukt! Det var verkligen - Kirsti är tillbaka!

Nu sitter jag faktiskt bara och fördriver tiden, det är ljust och fint ute. Men kallt som bara den! Ska snart ut och jobba och efter det ska jag in till stan och kirra nya jeans! Åh, jag vill shoppa nu nu nu! Men det kommer bli av! Bara jag hittar ett par som verkligen är byxor som jag kan ha. Annars vet jag inte vad jag gör! För jeansen var sjuukt snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0