Mosad?

Dag 2

Idag så har vi inte gjort så mycket, men det mesta har tagit tid! Sedan så har min arbetsledare haft en massa otur idag, stackarn! Han råkade krocka med bilen så att dörren knappt gick att öppna, den blev säkert 1 ½ dm bredare och.. Bilen han krockade med är ju av med ena sidan x) Sedan så slog han in huvudet 2 gånger i dörren när han skulle kliva in i den (vid 2 olika tillfällen) Varav sista gången fick han ett jack i huvudet så jag plåstrade om honom. Det var verkligen inte hans dag idag!



Men jag har fått montera fast 2 duschblandare idag, bocka rör osv. Tänkte ta kort på det jag hade gjort idag, men glömde då bort det. Man tänker inte riktigt på att fota allt när man är ute på arbetsplats. Då vill man jobba och få saker och ting gjort. Sedan åka därifrån. Hehe, så det blev typ bara bild på den mosade bilen vi åkte i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0