Praktik

Dag 1

Idag var ju jag på NVS och praktiserade. Dag 1 var faktiskt riktigt rolig! Jag fick byta ut en förhöjd toalettstol till en "kortare". Sedan så monterade jag bort ett vattenfilter och lite småsaker här och där. Jag hälsade på massa trevliga människor och det är jätteviktigt att man får ett bra bemötande första dan. Jag tyckte att alla var trevliga och skötte sig bra ;). Jag har idag fått åka omkring med en man som heter Tommy. Skön kille med humor! Minst lika pratglad som mig :). Jag fick också slå sönder en toalettstol med en slägga! Det är ju inte varje dag man får de inte ;). Glömde tyvärr kameran hemma, så jag ska ta med den imorrn så får vi se om Tommy kan hjälpa mig och fota lite!

Sedan var vi också förbi facket och snackade med en herre där. Riktigt härlig kille, snackade om framtiden och massa vettiga saker. Fick handskar idag 2 par att ha på när jag är ute och arbetar! Ja, jag vet inte vad jag mer ska säga, men jag trivs jättebra där borta! Alla är trevliga och jag har definitivt hamnat rätt! Längtar faktiskt till imorgon!

Nu sitter jag och dricker te och tar det lugnt. Ska snart sova antar jag, men jag hade faktiskt inga problem att vakna imorse! Jag drömde dock att jag hade försenat mig och att jag inte fick skjuts eller att jag hann med bussen. Då vaknar jag, sträcker på mig och tänker "vad fan ligger jag här och drar mig när jag är sen?". Sedan kollar jag på mobil klockan - Som står på 03. Tyckte att det hade varit konstigt om jag missat 3 larm ;). Nu ska jag ta det lugnt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0