Ringar



Jag har insett att jag gillar att smycka mina händer en hel del. Jag tycker att det är jättesnyggt med ringar och armband/snygga klockor. Det är ju också det, ALLA kan ha det! Det finns inte en människa som inte skulle klä med en ring på fingret eller ett nätt litet armband runt handleden. Så jag tänkte tipsa ställen där det finns snygga och simpla ringar. Varierande priser, men utseende kostar ;).

Cocoos.se <-- Snygga ringar, halsband, armband. Ja, där hittar du allt med varierande priser.

www.cocoo.se -  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Glitter <-- Yes, där finns billiga, simpla ringar som klär allt ;)



Modekungen <-- Här har du en av mina favoriter! Det kanske inte finns så mycket ringar, men armband, väskor och massa annat!



Dags att köpa hem en massa snygga smycken nu då ;) Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0