Scream

Tihi

När jag satt och bloggade så hände något.. Ja det är inte första gången. Jag satt och bloggade som vanligt, musiken på och jag var helt inne i mitt skrivande. Pappa träder in i lägenheten och smyger in i mitt rum. Jag märker ingenting och sedan:

Pappa: BU!!! Jag skriker världens skräckfilms skrik och vänder mig om, där pappa står i dörr öppningen och skrattar. Jag börjar skratta och gråter av lättnad. Pappa går iväg skrattandes och jag går in i köket för att fixa te. Vi båda skrattar och jag torkar tårarna. That made my day! Gud va kul det var! Även om jag blev livrädd :blush: Herre vad jag skrek!

Nu sitter jag och spelar gitarr, sjunger och tar det lugnt. Funderar på att kanske läsa en bok eller något, bara koppla av. Fotbad låter inte helt fel heller! Får se om jag drar till Ersboda senare och träffar Joakim, var ett bra tag sedan nu man träffade honom. För länge! Så jag hoppas jag får fara förbi, puss hej!


Kommentarer
Postat av: Daniel "Mouse" Eriksson

Dyka förbi hos mig på turkboda? Mitt sällskap stod me up :/

2010-11-06 @ 16:18:17
URL: http://alander.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0