Söndag

Toppen

Nyss kom pappa in och bad mig att sänka för att basen dunkade igenom väggen, underbart (Y). Hade ju velat spela hög musik och dunka på lite ;) Idag vet jag inte vad det blir, om jag drar till Holmsund igen eller något sådant. För igår var jag ju till Holmsund. Vi fick äta middag hos Felix mormor och morfar, som var jättetrevliga! Maten var god och sällskapet var trevligt. Det var roligt att få vara där! Dom bodde också jättemysigt med en massa vackra tavlor som jag fastnade för. Efter middagen så ringde Felix Ogge. Så gick vi dit och skulle då hämta mitt wii och hans bror skulle hämta något annat. När vi kom tillbaka till Ogge så tog vi det bara lugnt, letade någon bra film att se och så. Sedan gick vi till Konsum och köpte chips och dricka. Sedan såg vi film, kommer inte ihåg vad den hette. Men den var ganska rolig där emellan åt. Det är i alla fall samma redaktör som gjort "step brothers".

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sedan blir det att ta på sig skorna och jobba. Får se om Felix vaknat då så ska vi kolla om hur det blir idag :). Skriver sedan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0