Sova!

Hejsan alla goa glada som fortfarande sitter uppe! Klockan är kvart över 1 och jag kom hem för 20 - 25 min sedan. Jag har varit hemma hos pojken min idag, och visst var de mysigt. Vi åt lasange till middag och chokladkaka till efterätt ;) SJUKT gud kaka - aldrig ätit en så god chokladkaka O.O. Sedan for vi till Markus där Ogge, Jin, Alle och Daniel var (hehe.. visst hette han så?). Helt sjuk kväll! Ogge blev tejpad över hela ansiktet och jag tror att jag höll på att dö!

Massa snö har fallit ned och Felix har fått skotta 2 gånger typ 1 ½ dm snö åt gången! När han skulle skjutsa hem mig var det ny snö på infarten ;). Aja, dags att sova hörni! Skriver imorrn :]

Psst.. Det är fan helg nu!

Kommentarer
Postat av: emily

hhaha fan vad läskigt jag och tobias åt också lasange till middag :]

2010-11-27 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0