Toy Story 3

@ Holmsund

Godkväll alla söta! Haft en bra dag? Jag har då haft det underbart :D Var hem till Felilx, vi bakade kladdkaka som för övrigt är en av de godaste jag ätit! Sedan så har vi spelat bilspel och sett på Vänner! Toppen var det :)

Igår så skulle ju Joakim komma över, men han kunde inte. Så på dagen komm Ogge och Felix förbi, Ogge satt och spelade Wii. Helt insatt, det var kul att titta på de ;). Sedan så for jag hem till Felix och såg Toy story 3! Omg, sjukt bra film, haha :] Den var typ asbra (A)! och så tog det lugnt.

Aja, Jag har varit jättedålig på att uppdatera, men det är lov! Man har typ inte tid :lush: , ska i alla fall lägga mig nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0