Ung och Bortskämd

Kanal 1, Måndagar kl 20.00

Nu har jag faktiskt gjort det jag väntat på att få göra. Alla snackar om det och ni vet vad jag snackar om: Ung och Bortskämd! - Jag tycker att de är bortskämda ja, men det är ju deras föräldrar som låtit det hända. Visst jag skulle lett, utan tvekan vilja leva så. Men jag vill kunna tvätta själv, få vara med i köket när jag vill. Men annars hade jag lett velat leva så ;). Jag är tyvärr lite mesig själv när det gäller spindelnät, disktrasor och så. Men jag torkar ju bordet ändå ibland och så. Men hos andra så gör jag det helst inte, om jag inte vet att de ofta byter eller tvättar disktrasan. Men spindelnät och spindlar - Fyfan, aldrig att jag skulle ta i en spindel. Usch säger jag bara, mamma är lika rädd som mig, men det är hon som dödar dom x).

Nu när jag var och tvättade händerna och så, insåg jag att jag har en massa sår på händerna från praktiken. Men jag säger bara, tjena vad jag har jobbat ;). Arbetskläderna borde också tvättas, har ju krypit i en källare och fått en massa sprit över händerna. Skruvat en massa muttrar som är kletiga med massa olja och annat skit. Men jag är faktiskt riktigt stolt över min insats, jag har gjort en massa. En hel del som jag aldrig trodde att jag skulle ge mig in på. Jag menar vem hade trott att
jag skulle bli rörmockare? - Ingen ska jag säga er, ingen.

Jag hittade också en gammal bild, är den 1 eller till och med 2 år gammal!?
Jag kommer ihåg, det här ögonblicket.. Men det är länge sedan.. Guuud...
Läskigt vad tiden går.. Jag har förändrats en hel del märker jag när jag tittar bak..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0