Unika och Underbara vänner

Kreativ

Fick höra ganska nyligen att jag har missat att se Julia spela låtar i glashuset i lördags. Åh vad jag inte hade velat missa det! Jag var ju och såg när hon dansade, varav några andra vänner var. Men det är bara så att Julia sjöng egenskrivna låtar och om det är någon som är bra på att skriva låtar så är de hon. Tänkte att jag kan inte göra mer än att länka henne här (där hon har klipp därifrån) ----> www.lulablue.blogg.se <---- Sedan så sa hon att hon skulle sjunga jullåtar den 28 onde November (om jag inte har helt fel). Stan, glashuset den 28 november, be there!

Här är en av låtarna som hon lagt upp, hon har skrivit den själv.. Visst är hon underbar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0