Upp och Hoppa!

Snart helg

Nu är det fredag och strax helg! Gud va skönt det kommer att bli att få sova en massa nu inatt. Känner verkligen, att om jag skulle somna nu.. Skulle jag kunna sova till middagen om inte mer, utan problem. Mitt rum e kind of rent, jag måste bara dammsuga och plocka bort lite väskor så är det klart. Garderoben är klar, förutom att jag har min mysdress, 2 par jeans och ett par mjukisbyxor på tork. Men dom får säkert plats :) eller de ska få plats.

Nu är klockan sex, jag sov lite längre idag. För jag behöver inte mer än en timme dessa mornar. Nu ska jag då äta frukost och klä på mig. Sedan ska jag bära ut med lite sopor och så är jag klar med det.

Nä, jag måste gå och fixa frukost och så  nu. Jag hoppas på inte så slapp dag, annars kommer jag nog somna i ett hörn eller något. Puss kram! Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0