Vissna rosor

Dag 4

Snart är min praktik på NVS slut, tyvärr måste jag säga! Förutom de tidiga mornarna så har jag haft jättekul! Jag har lärt mig en hel del och träffat massa trevliga människor. Idag så bad jag om att få arbeta med någon annan än Tommy. Jag fick då jobba med en man som heter Rickard och håller på med annat jobb än Tommy. Han arbetar nämligen med värmepumpar, som jag inte hade en aning om vad det var osv. Men nu är jag lite mer haj på det där ;). Så vi har jobbat med en massa värmepumpar, och någon radiator också. Men det värsta var att vi jobbade i en källare i en lada i slutet av dan. Fyfan säger jag bara! Usch vad jag hatar källare, det är bland det värsta jag vet. Sedan i en lada också, ute i skogen - öde! Han lämnade mig en gång typ 2 min, men jag höll på att dö. Det kändes som 2 timmar... Usch! Det värsta med det är, att vi ska tillbaka dit imorrn.. Huvva! Aja, jag klarar mig..

Idag på lunchen så satt en kille och åt världens max mål! Jag tittade dit och kände hur jag dreglade lite på grannens axel (dock kände jag mig väldigt fet, men vaffan ;) Fetto 4-life).. Under lunchen säger jag till min handledare:

Jag - Du! Då stannar vi förbi på max och äter imorrn då ;)!
Han: - Haha joodu! Ellerhur!


Vi båda skrattar.. Sedan när vi skulle till stadshuset för att lämna av mig så att jag får skjuts hem. Kör vi förbi max och jag säger:

Jag: Nämen serriöst! Max till lunch imorrn!!
Han: Ska vi?
Jag: Ja, ska vi?
Han: We We!
Vi bah: MAX till lunch imorrn! Prefa ;)

Härligt att man hamnat med en bra handledare, om jag har turen blir jag då bjuden :blush: bling bling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0