BlaBlaBla

Äntligen fredag!

God morgon alla! Idag är det fredag och humöret är på topp. Idag så har vi inte de två sista lektionerna, sjukt skönt! Svenskan brukar alltid gå snabbt och sedan har vi badminton, sedan slutar vi. Jag frågade nämligen Frida om hon ville vara gullig och klippa mig idag och hon sa att hon kunde om hon kom till skolan. Så det blir att toppa håret och inte så mycket mer :).

Idag ska jag även vara på stan med Elin, vad vi ska göra vet jag inte nu. Men jag ska i alla fall köpa en till flaska med spotless som jag skrev igår. Jag ska äta middag på stan och sedan beger jag mig mot teg. Jag ska vara barnvakt idag, till en liten tjej som heter Lowina. Det ska bli kul faktiskt, jag älskar småbarn!

Efter att jag har varit barnvakt vid 02, ska jag köra hem till Danni och så ska jag vara där i helgen. Vad vi ska göra blir nog det gamla vanliga ;) Mys, sova, äta och ja.. Prata.

Nu måste jag packa väskan, äta min frukost och klä på mig. Så ska jag fara :) Pussar och Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0