Det är som solsken en regnig dag :blush:

Man kan alltid le för någon annans skull

Förlåt för att jag inte uppdtaterade igår. Jag började på ett inlägg, sedan fick jag ett samtal, glömde bort det och gick och la mig. Lyckat :]. Igår hade jag en kort skoldag idag, började 12 och slutade 13.45, Gillas! Det blev ju Inte en jobbig dag heller.

Idag är det det helg - ÄNTLIGEN! Fast, idag ska jag till min mormor! Så jag kommer inte vara hemma. Men jag lovar att om jag får möjlighet till att blogga någon gång, så blir det av. Jag har ju lapen med mig ♥.

Just de ja, nu kom jag på varför jag ville blogga igår.. XD.. I onsdags så slutade jag tidigt, var förbi Felix skola och hade lektion med dem. Sedan så slutade dem och i insåg att om vi sprang skulle vi hinna med bussen. Jag hade då (dum som jag var) mina klackar. Så i slutet av trappan är jag nära på att ramla tar emot mig, men glider sakta fram och ned på knä. Fyfan så pinsamt! Jag har aldrig, jag menar det verkligen -
Aldrig! ramlat med mina klackar förut, haha.. Men ett gott skratt fick vi :) Tur att det bara var jag, Felix och en av hans klasskompisar som såg XD! Aja, nu ska jag fixa med frukost osv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0