Get ready

Still waiting


Åh, humöret idag då! Underbart, jag har sovit länge och bara degat. Ska ta bussen om cirka en timma, och innan det ska jag bara ta det lugnt. Många frågar om mitt "morots problem". Kan ju säga att jag fick bort hälften igår, men jag är fortfarande orange.. Tyvärr! Många ville se bild när jag verkligen var _orange_ Men nej, inte det.. Tänker inte låta er nöjas så mycket :blush:.

Torsdag idag, ganska kort dag. Vilket är väldigt skönt! Funderar på att fara hem och sova tidigt idag, så att det blir lov snabbare. Men jag vet att jag inte kommer kunna somna tidigt (A). Så det sket sig ju där. Men mamma gav förslag att jag kunde komma förbi henne igen idag. Jag vill det, men vi får se hur det blir! Aja, dax att sluta babbla. Måste hitta kläder och sätta mig vid fixet, C yah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0