Graven ♥

Saknaden är stor

Nu har vi varit till holmsund och varit förbi graven. När jag satt i bilen på väg dit började jag känna klumpen i magen. Innan kyrkogården var jag mellan fingrarna på att börja gråta. Sedan när jag satte min första fot innanför kyrkogården började tårarna rasa.. Jag kunde knappt andas och ville bara gå därifrån. Vi tände ett ljus och bara stod där och tittade ned på graven.. Sedan tog vi en snabb vända förbi huset som en gång var deras. Jag slutade inte gråta på länge.. Tänkte tillbaka till senast vi var där, men helt ärligt.. Är det tomt.. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde där senast.. Jag kommer bara ihåg att vi alltid for dit och fikade.. Jag kramade om dem så mycket som möjligt.. Åh, nu när jag tänker efter.. Sist vi var där, så städade vi efter dem..

Här kommer lite bilder :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0