Information!

Glömde..

Jag glömde ju faktiskt informera er om hur lång frågestunden håller i! Den är igån till söndag 00.00! Så det är bara och fråga på. Ska svara på alla frågor, så ni behöver inte vara oroliga att inte få svar ;).



Idag har dagen varit väldigt seg, har bara mått dåligt och velat fara hem. Men så kan de gå! Eller hur? Tyvärr inga samtal från polisen heller.. Det suger verkligen, jag hade ju alla mina anteckningar där. Jag behöver dom verkligen eftersom att vi strax har prov i allt. Jag hade ju matteprov idag, och alla mina anteckningar i väskan. "Kul".

Ska strax äta middag, sedan blir det en varmdusch, fotbad, ansiktsmask och myskläder! Låter så sjukt härligt :blush: Det kanske blir och tända några ljus nu? Det börjar bli så pass mörkt att man kan ha ljus nu. Det gillas skarpt, jag älskar ljus!

Ja, jag älskar denna effekt på korten! Det bara är så :blush:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0