Jeans

Jeans modet


Nu är det dags för mig att börja skriva om mina åsikter om kläderna ute i affärerna. Jag har tänkt att börja med jeansen.

Nu när det är vinter och vitt ute, så lyser snön upp kläderna. Då så är det väl kul att ha ett par Ljusblå jeans? Eller ett par mörkare jeans som är lite urtvättade på fram och baksida.
Jeans som är tighta - Ja, ja ja ja! Jag älskar tighta jeans! Jeans
ska sitta åt! - för att det är mycket snyggare. T.ex. Cheap Monday - Det är riktigt snygga jeans, Speciellt när dom är slimmade. Man visar ju formerna mer, och det är snyggt! Det är även snyggt på killar, inte alla. Men dom flesta! Så håll inte undan med att köpa tighta jeans ni med ;).

Jeans med hög midja - Det tycker jag är väldigt fult. Eftersom att det bara finns några få som passar i det, så finns det många som kastar sig ut för ett stup och tar på sig ett par. Som ser rent ut av förjävligt ut, enligt mig. Nä, dom har faktiskt aldrig fallit mig i smaken och jag tycker att dom är
obekväma.

Jeans med dekorationer - Jeans ska inte heller ha för mycket dekorationer, som remmar, pärlor mm. Det är också fult. Ska det vara någon dekoration på dem, så tycker jag att dom ska vara slita/urtvättade. Jag har då tittat på det nya "modet" med läder på jeansen. Jag tycker inte heller att det är snyggt, på tights osv. Usch! Asså, jag förstår inte det.. Ljusblåa jeans, med brunt läder på? - Nej, jag tycker inte alls att det är snyggt!

Baggy jeans - Åh, dom är både sjuukt snygga och dom är bekväma som bara den! Jag har alltid älskat baggy jeans, dom är faktiskt snyggast när man har dem så att troskanten syns. På killar är det också sjukt snyggt, men om dom har dem för långt ned.. Då blir det bara fult!

Såhär tycker jag själv att jeans ska sitta för att det ska vara bekvämt =


Sedan högre, ja.. Det är inte bekvämt.. ALLS!

Hur ska jeans sitta enligt dig? Vad är bekvämast? Skriv och berätta :)


Kommentarer
Postat av: tony

jeans ska vara låg midja. sen är färgerna svart eller blått bäst :D

2010-10-24 @ 12:23:33
Postat av: Matilda

Helt rätt! jeans med hög midja och läder på kan gå och lägga sig någonstans

2010-10-24 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0