Jodå, så klantig är jag!

Fin fint!

Har ju snackat om att jag var klantig när jag var barnvakt. Tänkte att jag kunde berätta de nu när jag har så tråkigt som jag har! Jag fick en varning när jag var där att, handtaget till toaletten var löst. Men på en timma hinner jag glömma bort det, så jag går på toa. Smäller igen handtaget och helt plötsligt har jag handtaget i handen.. Inlåst sitter jag nu där och så ropar jag på Niklas (tobias bror). Han försöker få ut mig och jag han typ få värsta paniken x). Jag sätter tillbaka handtaget och vi får ut mig. Lyckat Anneli.. Lyckat!

Sedan är ju natthumorn bäst!:
Niklas - Hur gammal är du?
Jag - 16, men jag fyller 17 nästa år.. Ja snart :)
Niklas - Nej, 17 också!

Hahahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0