Lördag

God morgon alla, underbara lov <3

Tittar ut igenom fönstret och ser att det regnar.. Snön är borta, tyvärr! Jag vill att snön ska komma tillbaka! Åh, Det är lov! Can't belive it :blush:. Idag ska jag kanske ned på stan, jag har blivit kär i ett par skor. På riktigt är jag kär i dem, jag MÅSTE ha dem! Verkligen måste! (klicka på bilden för att se den stor)



Igår (fredag): Uppdaterade jag inte speciellt mycket. Men jag har mina skäl! Igår så ringde Storebror och ville bjuda oss på middag. Såklart ville vi komma över så pappa skjutsade oss till Ersboda. Danni låg i soffan medans jag hackade grönsaker och Mouse steckte köttfärsen. Ja, det blev tacos som ni kanske redan förstått ;) Vem säger nej till tacos lixom!? Vi satt och myste och hade det gött, innan mouse skulle till filmkväll och vi hem.
När vi kom hem satte vi oss vid datorn och letade filmer på voddler :D Såg då "the baby's room" och "It's a boy girl thing" Underbara filmer :] Skräck och romans ^^.

Idag så ska jag också packa väskan inför resan till bushen, sedan så ska jag ta fram packning till veckan. Eftersom att jag ska vara borta, i princip hela lovet (A). Aja, nu är Danni här bredvid min slitna krigare <3. Ska vara social, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0