Måndag - En vanlig dag

Att man orkar stiga upp

Välkommen tillbaka måndag, jag känner mig inte peppad att fara till skolan utan skolböcker. Blir bara arg och irriterad, vill sova mera. Men vem vill inte? Idag är det en lång dag, en tråkig dag. Vädret ser så tråkigt ut! Grått och dystert :(

Jag hade tänkt att lägga in en frågestund här, fråga vad ni vill så ska jag svara på dem. Om frågorna är jättepersonliga och jag känner att jag inte vill svara, så kommer jag ju inte svara på dem. Annars är det ju bara att fråga på :)

Sitter här i morgonrock och funderar på att fixa frukost, sätta på musik och ta det lugnt. Det blir att ta bussen idag, för moppen har typ slut på soppa och jag orkar inte tanka den.. Aja, nu ska jag då fixa frukost! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0