Miss y♥u a lot, and I will miss y♥u forever

Godmorgon alla latmaskar som sitter och läser :blush:

Idag är det lördag, vaknade av ett sms vid 9 men somnade sedan om och drömde världens underbaraste dröm. Men, man önskar ju att det var verklighet :blush:. Sedan hatar jag när folk kommer in och skriker på en på morgonen eller att de typ slår på en, sliter av en täcket osv. Ni förstår? Men min mamma är ju så fin, hon kom in imorse och kramade mig och sa "god morgon min goaste dotter" sa massa fint och så slutar hon med "jag älskar dig" hihi. Sedan började hon med "klockan är 10.17 *pip*" haha.. Naw!

Min lillebror är ju den underbaraste! Han kommer in i köket här hos mormor. Slår på kinderna och säger "mormor, jag kan spela musik!". Sedan säger han att jag ska försöka och säger "du kan ju du också!" Naaww :].

Måste dra nu, skriver mera sedan! Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0