Mojot

Orans som en mojot...

Rubriken säger allt.. Jag är orange :(.. hah, det är inte kul :blush:. Jag kan ju fan inte gå omkring och se ut som en jävla morot! Aja, men najs.. Nu vill jag inte visa mig för omvärlden :(

Nu sitter jag och dricker te, kom för 1 och en halv timma sedan hem från mamma. Vi myste, såg på solsidan och pratade ut en massa. Det var jättetrevligt, något som jag sett frammemot. För nu kommer jag typ inte träffa henne på hela lovet!? Usch..

Imorgon är det torsdag, har sovmorgon till 12. Funderar om man ska till Hamnis då eller hem och slagga tidigt :}! Aja, orkar inte tänka.. Ska försöka mitt jävla morots ansikte! Blä, annars vet jag inte vad jag gör :S Godnatt.. Eller något :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0