My little sunshine <3

The heart of the matter

Nu sitter jag i Ämmäh's säng och lyssnar på musik. Vi har varsin dator, och är såå sociala med varann :blush:. Vi ska strax titta på läxorna. Hon har japanska och jag har svenska och VVS-teknik, najs.

Idag så for jag själv hem för att jobba, men då var tidningarna 5 timmar sena. Så det blev tyvärr inget jobb för mig. Så Felix kom med bilen och vi for till Ämmäh. Vi såg typ bara på tv och tog det lugnt, men det var mysigt :). Till middag fick vi hemgjord pizza - Godaste pizzan på evigheter! Det var verkligen super gott, jag åt mer än vad jag egentligen kan få i mig. Men det är det värt! Ska tvinga Ämmäh till att gå en liten promenad med mig, för jag är sugen på Fanta exotic!

Igår så var vi och fikade, jag hade tyvärr inte med mig kameran. Men Ämmäh hade en bra mobil kamera, så allt löste sig! Ja, lite redigerad i PS..



Våran kväll igår spenderade vi i stort sett i Ämmäh's säng. Vi såg på Lejonkungen och tog det lugnt, åt chips och så. Det var verkligen jättemysigt, dock somnade jag när vi såg Lejonkungen 2.. Innan hälften hade gått *heh*..

Ja, sedan så har vi bara tagit det lugnt. Tittat lite på tv och läxor som vi haft. Vill verkligen göra det här oftare, det ska jag se till!

Nu ska jag försöka få Ämmäh, och mig själv.. Upp på benen efter den där pizzan.. Hahaha Tjockis jag är! Puss :blush:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0