Tyvärr

Torsdag sovmorgon

Onsdagen är tyvärr redan över, Meen har man kul så går tiden snabbt! Idag så hade jag typ inte ens skola, satan så värt de va! Jag köpte då mina skor idag och jag älskar dem. Det fula är, att jag har så sjukt små fötter att jag köpte ett par 36 or :blush:. Aja, kvällen spenderade jag hos Felix. Eller ja, typ dagen ^^. Vi såg 2 eller 3 avsnitt av scrubs och 2 avsnitt av vänner, kanske tre till och med? Sedan så åt vi mat, och så fick vi erbjudande att komma hem till hans mates och fika. Så vi drog till martin där även alle och ogge var. Dom stod och bakade när vi kom, så det blev då kladdkakemuffins.. Aja, fett less på choklad för övrigt! Åt typ 4 och ville spy :blush:.

Imorgon är det torsdag, ännu en till sovmorgon! Börjar 12 och det är skönt som satan! Kommer sova länge och bara sova, njuta! Usch så skönt det kommer att bli att lägga sig i sängen under mitt tjocka täcke, bland mina 4 kuddar. Vill bara skutta upp nu och gosa ned mig. Men inte riktigt än, ska dricka upp mitt te. Sedan ska jag borsta tänderna, men efter det! DÅ ska jag sova :] Hihi, puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0