Oboy och mackor ♥

Kvällsfika

Åh, oboy med mackor.. Det var inte igår om man säger så, säkert 1 år sedan eller mer! Omg, så jag sitter här och njuter :blush: Gud så pinsamt att det tagit så lång tid, detta är ju så sjuukt gott! Haha, And you know it!

Jag har varit ute och gått lite, är på världens humör att bara gå! Skulle kunna gå 2 mil, varför inte 200 mil? Sakta, inte stressa.. Drömma mig bort, bara sjunka in i mina tankar för ett tag. Jag är lycklig, jag är glad, jag ler, jag.. Ja, är lycklig! Yess.....

Ska man kanske sova snart? I alla fall krypa i säng och så.. Aja, nu ska jag fika klart och borsta tänderna, puss :)


Kommentarer
Postat av: Maja

åh!! vad mysigt :)

längtar efter att få träffa dig <3

2010-10-09 @ 06:42:10
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0