På topp!

Löv

Kom nyss ur duschen och jag vaknade också ganska nyligen. Vårt te är tyvärr slut, det hade suttit perfekt nu! Men då blir det att fixa kaffe istället. Har märkt att jag börjar bli lite smått krasslig nu när vintern har kommit hit. JA! Det snöade igår och snön hade gärna fått vara kvar tycker jag.. Är det bara jag som tycker att snö är vackert? Likaså regnet? Det är ju mysiga väder! Det är något med Vintern som är speciellt. Man får en härlig feeling, men det kanske bara är jag :blush:.

Idag börjar jag 12 som sagt, skönt var det att sova ut. Jag har en dryg dag antar jag, jag slutar 16.15 idag. Så det är Kind of en lång dag, men ändå inte. Funderar på att dra till Hamnis ikväll, men jag vet inte om jag har tid. Har ju några uppgifter som ska göras. Jag vill nog lägga mig tidigt idag också.. Hade varit skönt! Men vi får se, för jag borde nog inte fara dit och göra svenskan och VVS-tekniken istället. Ja, det blir nog så... Tyvärr :(.

Aja, nu ska jag fixa lite och så.. Men bloggar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0