Skägg

Kungarna av Tylösand

Nemo - Känner man någonting, händer någonting, så är skägg som skägg. Skägg är allt! Skägg skägg skägg!!!! Det är så mycket mer än bara ett ord. Det är som en livsstil. Det är en religion. Det är stort för mig.

Såg just ett av programmen som jag missat av Kungarna av Tylösand. Har bara ett avsnitt kvar, sedan är jag back in action! Bara något avsnitt innan det är slut :O! Det blir faktiskt lite trist.. Undrar även hur många som dragit till stället de skulle festa idag (i umeå!!) Vet några som pratat om att kanske fara dit, najs najs.

Det kommer bara mer och mer snö nu, och jag älskar det! Vill dock att snön ska hålla kvar denna gång. Jag vill kunna vakna och se ut. Se snö täcka hela marken. Det är vad jag vill :).

Aja, nu ska jag gosa mig ned i soffan med familjen. Det är ju Idol!! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0