Smile

Don't forget to breathe

Usch, måndag (Y) Härlig dag.. Har just fixat te till mig själv, så himla gott! Jag skrev nästan ingenting igår. Men jag har mina anledningar.. Eller något..

Igår så var jag sista dagen hos mormor, vi var ute och gick osv. Vi packade och for hem, när jag då kom hem så fick jag skjuts av pappa hem till Felix. Då vi såg på How I met your mother och 2 ½ men och drack te. Bara tog det lugnt, det gillas :). Sedan när jag kom hem kring 22.30 hade jag inte någon lust alls att blogga.. Så där har ni min gårdag.

Idag är det måndag, jag börjar 9.25 och har turen att jag slipper sluta 16.30 idag! Jag slutar istället 13.10, för att jag är bääst! Ja, det är för att jag redan gjort matteprovet som dom andra ska ha idag. Toppen!

Hoppas du inte fryser nu.. :blush:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0